BEEM BrMulti-Back Top-Class

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BEEM BrMulti-Back Top-Class op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Chantal V 14-10-2016

Machine bakt er niets van! Slechte kwaliteit over hele lijn

Geschreven voor: BEEM BrMulti-Back Top-Class

Mijn reden om naar deze machine over te stappen was ook de keramische laag (en het ontbreken van een teflon laag) maar de kwaliteit van deze machine is echt ondermaats. De eerste machine die ik geleverd kreeg had meteen een lek babklik. Machine teruggestuurd en een nieuwe ontvangen. Na een paar weken bakken gaf 'ie de geest en kregen we de melding 'HHH' (de ironie!) op de display wat betekent dat er kortsluiting in de temperatuursensor was. En dat bij een gloednieuwe machine!

Bovendien was onze algemene conclusie dat deze machine niet warm/heet genoeg bakt omdat het brood nooit echt goed gebakken was, toch zeker niet in vergelijking met de andere bakmachines die we hiervoor hadden.

Dus heel jammer, want het is een van de weinige bakmachines met een keramische laag, maar voor mij nooit geen Beem-machine meer.

Pluspunten

• Keramische laag in bakblik

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • bakt niet heet genoeg (en dat voor een oven!)

Gerbe 23-06-2014
Geschreven voor: BEEM BrMulti-Back Top-Class

Ik ben zeer tevreden met de Beem broodbakmachine. Voorheen had ik o.a. diverse Panasonic broodbakmachines. Maar gelet op de verdachte anti aanbaklaag van de Panasonic en andere merken besloot ik voor de Beem te kiezen want deze heeft namelijk als enige een PFTE- en PFOA-vrije, keramische antikleeflaag (bio-LON Nature) en de werkt prima. Het brood komt gemakkelijk vrij.
De bak resultaten zijn goed, zelfs voor zwaar Volkorenbrood.
Het extra cakebakblik is heel erg handig en leuk. In een handomdraai lekkere cakes!